دانلود رمان جایی که قلب آنجاست
نوشته شده توسط : سارا

نویسنده:تهمینه کریمی

 

قسمتی از متن کتاب:

 

انگار نفس در سینه ام می پیچید و نمی خواست بالا بیاید.دستم را به تنه درخت گرفتم اما با دیدن ماشینی که در آن شرایط دقیقا مثل یک خوس بی محل در تعقیبم بود بار دیگر از جا کنده شدم.پنجمین کوچه،کوچه شماره ده بود.فقط یک کوچه دیگر باقی مانده بود و من هنوز مطمئن نبودم که شجاعت روبه رو شدن با آنچه خودم را برایش تا آنجا کشانده بودم داشته باشم.سر کوچه ششم که رسیدم دیگر فلج شدم.قدرت کوچکترین حرکتی را نداشتم به قدری دمای بدنم پایین افتاده بود که حس می کردم هر آن برفک زده و منجمد می شوم.کف دستم را به دیوار سنگ کاری شده پایین کوچه گذاشتم انگار قطره ای خون در بدنم نبود سفید و سرد....دقیقا عین آدم برفی فقط باید دست هایم را باز می کردم و جای دماغم یک هویج می کاستم.چه ایده جالب و مسخره ای بود....


دانلود





:: موضوعات مرتبط: دانلود رمان ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , رمان , جایی که قلب آنجاست ,
:: بازدید از این مطلب : 4316
|
امتیاز مطلب : 116
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امید در تاریخ : 1394/11/12/1 - - گفته است :
ممنون از وبلاگ واقعا بی نظیرتون . لینک کتاب غیر فعال گردیده و کتاب از هاست حذف شده . لطفا در صورت امکان مجدد آپلود نمایید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: